lördag 20 september 2008

Ingen Florence en fredag

Jag hatar att planera. Jag vill att allt ska komma till mig som Den Helige Ande. Men inte fan kom han igår. Skulle ju se min favvo. Florence Valentin. Och lite Teddybjörnar och Caesar.
Men man måste ha biljett. Det fick inte jag. För dom var slut för länge sen.
Hoppas att konserten var riktigt usel. Att ljudet lät som i en kakburk. Och att det var så mycket folk att bara dom längst fram såg nåt.
Åkte till Sthlm istället. Kollade vårt nya badrum som nu äntligen är klart. Hade nån frågat mig på 70- 80- 90 och en stor del av 00-talet om jag kunde tänka mig att ha knallorange vägg. Då hade jag sagt nej och kräkts.
Nu har vi superduperknallorange. Samma färg som logotypen till den här bloggportalen. Bara så ni vet vad jag duschade i för färg i morse. Eller ja vid lunch, förresten.

Inga kommentarer: